Menu
U bent hier: Over ons > Pers
27 december 2016

Nic lanceert eerste inspiratiemagazine voor de Nederlandse softijsmarkt

Nic lanceert eerste inspiratiemagazine

Nic – Nederlands grootste leverancier van softijsproducten en -verkoopconcepten – lanceert deze maand een eigenzinnig inspiratiemagazine om te laten zien hoeveel (meer) er kan met softijs. Die mogelijkheden gelden niet alleen voor de warme maanden, maar net zo goed voor de koude. Daarom verschijnt het eerste nummer van het Serious Fun gedoopte blad middenin de herfst. Om duidelijk te maken dat softijs ook in deze donkere dagen veel extra plezier kan verschaffen, aan consumenten én ondernemers (werk-, imago- en omzettechnisch).

 

Serieus spelen en serieus leuk zakendoen
De titel Serious Fun refereert zowel aan hoe er eindeloos gespeeld kan worden met softijscreaties als aan het feit dat het met softijs heel leuk zakendoen is. Nic kan hier als de softijsmeester van Nederland als geen ander aan bijdragen. Serious Fun is vanzelfsprekend geen doorsnee magazine, het is een opvallend lekker in de hand liggend minimagazine dat de lezer zo laagdrempelig mogelijk enthousiast maakt. Met verrassende innovaties, slimme ondernemerstips, de laatste trends en kijkjes in de keuken bij zich op bijzondere wijze onderscheidende softijsverkopers.   

 

Serious Fun gratis te bestellen via nicice.nl
Geïnteresseerden die het herfst/winternummer van Serious Fun niet hebben ontvangen, kunnen het minimagazine gratis hier downloaden. Het volgende nummer verschijnt in het voorjaar van 2017.

Nieuwsbrief
Contact

NIC Nederland BV
Telefoon: +31(0)182 637 416
Email: info@nicice.nl

NIC Nederland BV © 2018  Content by Nic Nederland
Algemene Leveringsvoorwaarden
Managed by Buro Creactief CMS